Przejdź do głównej zawartości

Labirynty Od KUMON - Mój Sposób Na Zeszyty Ćwiczeń

Osiem miesięcy poszukiwań, już prawie straciłam nadzieję na "zdobycie" widzianego w sieci zeszytu ćwiczeń z labiryntami, aż nagle JEST, jest dostępny w popularnym sklepie internetowym. Bez wahania dokonałam zakupu. Szczęśliwa, z niecierpliwością wyczekiwałam kuriera. Po kilku dniach miałam dla synka tak "wyszperaną" i wyczekiwaną książeczkę z cudnymi labiryntami. Przejrzeliśmy ją razem z synkiem i oboje nie mogliśmy się doczekać, kiedy Ignacy usiądzie  przy swoim niebieskim stoliku i zacznie je rozwiązywać.



Książeczka zawiera 80 labiryntów o różnym stopniu trudności - od bardzo łatwych to stosunkowo skomplikowanych. Koszt zakupu to £7.99 Niby nie dużo ale jednak, nie chciałam wydawać kolejnych £7.99 na zakup czegoś co już mieliśmy. A wiedziałam, że pierwsze ok 20 labiryntów Ignacy zrobi od ręki i będzie chciał je robić ponownie. Wiedziałam też, że z trudniejszymi może nie porodzić sobie od razu, i będzie potrzebował kilku prób, co oznaczało pomazane strony, zamazane linie, nieczytelne labirynty i nerwy.

W tym momencie wpadłam na pomysł co zrobić, aby można było wykorzystać zeszyt ćwiczeń wielokrotnie. Zainspirowana zmywającymi książeczkami zrobiłam swoją domową wersję książeczki "wipe & clean" :-). Delikatnie porozdzierałam wszystkie strony włącznie z okładkami, obcięłam brzegi aby je wyrównać, pojedynczo włożyłam każdą kartkę do folii i ułożyłam w segregatorze. Ignacy wykorzystuje zmazujące mazaki do pisania po foliach. Po skończonym ćwiczeniu, zmazuje je mokrymi chusteczkami i są gotowe do kolejnego użycia.









Rozwiązywanie labiryntów ćwiczy u dzieci:

- logiczne myślenie,
- analizę i syntezę wzrokową,
- motorykę małą,
- koncentracje,
- spostrzegawczość,
- planowanie ruchów ręki,

Tak powstała nasza pierwsza książeczka wielokrotnego użytku. Od tego dnia minęło już sporo czasu a nasza kolekcja książeczek wciąż się powiększa  :-)

A teraz Ignacy i jego ukochane labirynty :-)





















Na końcu książeczki znajduje się certyfikat :-)


Komentarze

  1. witaj, mogłabym poprosic o stronkę w której mozna zamówic to cacko ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej tu jest strona: https://www.amazon.co.uk/First-Book-Mazes-Kumon-Workbooks/dp/1933241780/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1478432113&sr=8-2&keywords=kumon+mazes

      Ale to jest w Wielkiej Brytanii

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.