Przejdź do głównej zawartości

Przepiśnik czyli handmade jako idealny prezent - Judyta Handmade Card

 Należę do tego typu osób, które lubią mieć wszystko zaplanowane. Dotyczy to nie tylko kwestii rodzinnych czy budżetowych ale także świąt i rodzinnych uroczystości. Oczywiście najprzyjemniejszym świętem jest Boże Narodzenie i obdarowywanie najbliższych i przyjaciół. Już z początkiem roku szkolnego staram się zaplanować ilość prezentów jaką muszę zakupić, ich maksymalną cenę oraz orientacyjnie rozpisać czego szukam dla określonych osób. Planując miesięczny budżet domowy zawsze uwzględniam w nim możliwość nabycia prezentów po tzw. cenach promocyjnych i odłożenie ich na samo dno szafy. Dzięki temu omija mnie szał zakupowy dwa dni przed świętami i co ważniejsze zawsze wydaję mniej niż pierwotnie zaplanowałam. Nie inaczej jest w tym roku. Moja lista jest już prawie kompletna, są też pierwsze prezenty, które czekają na nowych właścicieli. Dlatego postanowiłam rozpocząć cykl wpisów, w których będę prezentowała Wam czym w tym roku obdaruję najbliższych. Dzisiaj będzie o pierwszym  moim tegorocznym odkryciu. Gdy je zobaczyłam po raz pierwszy zaniemówiłam z wrażenia. Urzekło mnie w nich wszystko począwszy od malutkich detali i wykończenia po formę oraz walory estetyczne. O czym mowa? o stworzonym metodą handmade Przepiśniku.

 W poszukiwaniu idealnego prezentu kieruję się kilkoma zasadami. Przede wszystkim biorę pod uwagę upodobania i zainteresowania osoby którą zamierzam obdarować. Dbam o to aby wybrany przeze mnie prezent był wyszukany ale jednocześnie nie banalny. Oryginalność i jakość wykonania także odgrywają bardzo dużą role w podjęciu ostatecznej decyzji. Dlatego też bardzo często sięgam po rękodzieła których wykonanie wyróżnia się największą starannością oraz niepowtarzalnością. Gdy podczas przeglądania kolejnych stron w necie trafiłam na fanpage Judyta Handmade Card zaniemówiłam z wrażenia. Wiedziałam, że dobrze trafiłam. Inie myliłam się, po przejrzeniu oferty zauroczyły mnie robione przez nią przepiśniki.





Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tego typu książką. Co prawda pamiętam z dzieciństwa mamy zeszyt z przepisami w którym skrupulatnie spisywałam kolejne przepisy na ciasta, pierniczki i sałatki, jednak to był zwykły zeszyt, który koniec końców, zawsze lądował w jednej z szuflad, nic szczególnego. Przepiśniki które znalazłam, nie tylko spełnia przypisaną mu funkcję, ale także stanowi swoistą dekorację.






Kilka istotnych informacji o samym Przepiśniku. Co to takiego oraz czym się charakteryzuje. Otóż jest to ręcznie wykonana książka służąca do zapisywania przepisów. 80 jednostronnych kartek, podzielonych na trzy sekcje: nazwa przepisu, składniki oraz sposób przygotowania. Całość bardzo przejrzyście rozłożona oraz ozdobiona drobnymi detalami w postaci miseczek czy fartuszka. Kartki utrzymane zostały w tradycyjnych biało - czarnych barwach, dzięki czemu całość stanowi harmonijną całość i idealnie kontrastuje się z bogato zdobioną okładką. Przepiśniki, mają format A5, i są spięte dość dużą o bardzo masywną spiralą. Całość została wykonana ręcznie z najwyższej jakości materiałów do scrapbookingu oraz przyozdobiona uroczymi detalami. Rogi książek zostały zabezpieczone przez zagięciem poprzez umieszczenie ozdobnych blaszek. Efekt końcowy zachwyca.






Prezentowane przeze mnie wzory to tylko trzy propozycje z wielu jakie możecie zamówić. Każdy indywidualnie może zaprojektować swój niepowtarzalny przepiśnik, określić kolor, ozdoby a nawet zamówić spersonalizowany egzemplarz. Wygląd Waszego przepiśnika zależy od Was :-)


W bogatej ofercie strony Judyta Handmade Card poza przepiśnikami znajdziecie także:

- kartki okolicznościowe,
- pudełka boxy,
- opakowania,
- herbaciarki,
- zaproszenia,
- podziękowania,
- metryczki,
- winietki,
- zawieszki,
 - pudełka na koperty,
- domki,
- ozdoby do włosów.

Kto kryje się za Judyta Handmade Card? Młoda mama, ambitna i utalentowana kobieta, która ze swojej pasji postanowiła zrobić ważny element swojego życia.  Każdego dnia udowadnia, że warto realizować swoje marzenia poprzez umiejętne połączenie macierzyństwa z pracą zawodową.

   

Mam nadzieję, że podsunęłam Wam ciekawy pomysł na prezent. Z całego serca poleca przepiśnik, zapewniam Was, że znajdzie swoje miejsce w każdej kuchni :-)


Zachęcam do przejrzenia i polubienia strony Judyta Handmade Card TUTAJ

https://www.facebook.com/JudytaHandmadeCard/

Komentarze

  1. Zawsze podziwiam ludzi z takim wspaniałym talentem. Efekt końcowy zachwyca! Żałuję, że nie mam komu sprezentować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę piękne! A jak misternie wykonane. Kocham rękodzieło i sama bardzo lubię tworzyć, wiem jak wiele pracy i kreatywności wymaga zrobienie takich małych arcydziełek. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję talentu, fakt taki prezent jest niepowtarzalny i wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne są. Aż szkoda, ze nie lubię gotować ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny! Najbardziej urzekł mnie niebieski z kwiatem na środku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam niedawno w markecie przepiśniki ale że ja fanką gotowania i pieczenia nie jestem to nie kupiłam. Jednaki taki cudny mogłabym mieć w kuchni chociażby po to żeby sobie na niego patrzeć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka, ale u mnie by nie przetrwały, muszę mieć solidny zeszyt na przepisy, bo nie maja one u mnie lekko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nie korzystam z przepisnikow, bo generalnie rzadko gotuję. Wszystkie przepisy znajduję na bieżąco w Internecie - ale zeszyty są piękne i chętnie wykorzystałabym je w innych celach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękny! Aż żal pochlapać olejem albo zabrudzić mąką:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są takie przepiśniki. Faktycznie idealne na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo piękne produkty. Szczególnie w oko wpada kolorystyka i widoczna jakoś wykonania. Widoczna jest również różnorodność materiałów wykorzystanych. Bardzo spodobały mi się te sztućce wpadają w oko. Ciekawy pomysł. Fajne przepieśniki widziałem też https://artistroom.pl/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.