Przejdź do głównej zawartości

Wyspa na prerii Wojciecha Cejrowskiego - Wydawnictwo Bernardinum

Uwielbiamy podróże, odkrywanie nowych nieznanych miejsc to fascynująca przygoda. I choć udało nam się do tej pory odwiedzić kilkanaście ciekawych miejsc w Europie i Afryce to nadal nasze marzenie podróżnicze czeka na realizację. Tym marzeniem są Stany Zjednoczone...dalekie, różnobarwne, fascynujące...jeszcze niezdobyte przez nas. I choć czasami mam wrażenie, że znam je jak własną (no może męża :-)) kieszeń to nadal pragnienie postawienia nogi na tej ziemi jest ogromne. Zapytacie zapewne jak mogę je znać nie będąc tam nigdy? Otóż nam z opowieści, artykułów, felietonów, filmów, reportaży i książek, książek podróżniczych, pod ciężarem których uginają się półki w naszej domowej biblioteczce. O jednej z takich książek, mojej ulubionej, chciałam dzisiaj napisać. Wyspa na prerii Wojciecha Cejrowskiego to skarbnica wiedzy o amerykańskiej prerii, humor i niewątpliwie mistrzowski język, który jest znakiem rozpoznawczym podróżnika. Książka to "must have" każdego miłośnika gatunku.   





Posiadana przez nas publikacja jest drugim wydaniem książki która ukazała się nakładem Wydawnictwa Bernardinium. Autorowi zależało aby ta kultowa już książka ukazała się w serii podróżniczej Poznaj Świat, która charakteryzuje się specyficznym wyglądem, formą, czcionką, rozmiarem oraz prezentacją zdjęć. Z tym samym tekstem jednak z innymi zdjęciami oraz oprawą, udało się stworzyć dzieło wyjątkowe, które czyta się z ogromnym zainteresowaniem i z wypiekami na twarzy.     




Wyspa na prerii to opowieść o tym jak wygląda i czym się charakteryzuje życie na prerii. Zakurzona Arizona gdzie każdy o każdym wszystko wie. Życie na prerii poznajemy z perspektywy autora, który spędza tam wiele miesięcy. Przygody, które w tym czasie przeżył opowiada z ogromną lekkością i humorem. Arizona w oczach Cejrowskiego niczym nie przypomina znanego z telewizji snu o Ameryce. Jest miejscem gdzie najbliższy sąsiad oddalony jest o dziesiątki kilometrów a dom sprząta się tworząc przeciąg. Fascynujący obraz który pozwala poddać się wodzom wyobraźni i przeżyć wiele niesamowitych przygód na kontynencie amerykańskim.  




Wyspa na prerii to także niesamowity zbiór zdjęć, które oddają klimat Arizony. Z pozoru zwykłe miejsca i ludzie, jednak tak niezwykłe. Książka to arcydzieło gatunku, mistrzowski kunszt i lektura idealna.




Wraz z mężem uwielbiamy serię Poznaj Świat. Jednak wśród tylu tytułów Wyspa na prerii zajmuje u nas szczególne miejsce...chyba dlatego, że my wciąż marzymy o naszej przygodzie na prerii :-) 


Książkę znajdziecie TUTAJ

Wydawnictwo Bernardinum


Komentarze

  1. Życie przychodzi z różnymi doświadczeniami.Nie wiem, czego doświadczasz, ale to jest moje krótkie świadectwo, jestem szczęśliwy, pisząc to, ponieważ znowu mam spokój w moim małżeństwie, a wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi o imieniu Dr Ajayi, on jest potężnym zaklęciem rzucający, który pomaga pogodzić spór między mną a moim mężem z zaklęciem miłosnym, mój mąż opuścił dom i mieszkał z inną kobietą przez 7 miesięcy, nie dbając o mnie i naszą 4-letnią córkę, finansowo mam się dobrze, ponieważ jestem bankierem, ale potrzebuję troskliwa opieka nad mężczyzną, ale mojego męża nie ma nigdzie blisko, błagam go, żeby wrócił do domu kilka razy, ale nic nie działa, poprosiłem nawet jego starszego brata o pomoc. Przeczytałem świadectwo mężczyzny, który opisał, jak dr Ajayi pomógł mu powstrzymać żonę przed rozwodem zaklęciem miłosnym, więc skorzystałem z jego kontaktu i wyjaśniłem mu swoje problemy, powiedział mi, co jest potrzebne do zaklęcia miłosnego, a ja dałem mu finansowanie na zakup za trzy dni mój mąż wrócił do domu. Kontakt: Viber / WhatsApp: +2347084887094 lub e-mail: drajayi1990@gmail.com w przypadku jakichkolwiek problemów nurtujących Twoje serce, a on pomoże Ci je rozwiązać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Ponad 100 pomysłów na prace plastyczne dla dzieci

Dla wszystkich którzy lubią kreatywne zabawy postanowiłam zabrać w jednym miejscu ponad..... pomysłów na prace plastyczne. Proste w wykonaniu, nie potrzebują dużych nakładów materiałów ani czasu. Mamy nadzieje, że spodoba Wam się takie zestawienie :-)  

Niezbędnik każdego chłopaka oraz Niezbędnik akażdej dziewczyny. Jak ogarnąć dojrzewanie - Wydawnictwo Debit

Dziś chciałam Wam przybliżyć dwie bardzo wartościowe książki, które w bardzo prosty, przystępny a przy tym subtelny sposób opisują zmiany jakie powstają w ciele dojrzewającego nastolatka. Dwa niezbędniki, jeden skierowany do chłopców, drugi do dziewczynek, to książki, które powinny trafić w ręce każdego nastolatka. Publikacje ukazały się na rynku nakładem Wydawnictwa Debit .

Uciekający pieprz - "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami"

Kolejny wakacyjny piątek i kolejny eksperyment w ramach inicjatywy "Wakacyjne PIĄTKI z eksperymentami ", której pomysłodawczynią jest  Karolowamama .  Do wykonania naszego eksperymentu - uciekający pieprz - potrzebujemy: - miski/głębokiego talerza, -  pieprzu, - płynu do naczyń, - małego pojemnika, - wody.